vrijdag 29 mei 2009

Waarom vallen vrouwen op de verkeerde mannen? Deel 3

En zoals beloofd : het laatste deel uit het woelige liefdesleven van Katja.
Ze heeft een nieuwe vriend, Robin. Misschien denkt u dat ik jaloers ben ? Dat ik liever in Robin zijn plaats zou zijn ? Wel, dan vergist u zich. Ik wil niets liever dan dat Katja gelukkig is. Maar waarom oh waarom valt ze steeds voor die macho-charmeurs ? Wat is er zo fantastisch aan een vent die je als vloermat behandelt ? Kan iemand mij dit uitleggen, want ik begrijp het niet.

Voorbeeld : deze Robin woont nog bij zijn vrouw. Ze slapen nog in hetzelfde bed, maar hij stelt Katja gerust : hij draagt een pyjama en heeft al meer dan 2 jaar geen sex gehad met zijn vrouw. Hij wil haar wel verlaten, maar het is een moeilijke periode en hij wil eerst een appartement zoeken waar hij zichzelf terug kan herbronnen, en dan pas weggaan bij zijn vrouw.
Eerst vroeg hij uitstel tot St-Valentijn. Dan tot zijn dochter afstudeerde. Nu wacht ze al bijna twee jaar op hem, en als ik haar wil vertellen dat hij zijn vrouw waarschijnlijk nooit zal verlaten, dan keert Katja zich tegen mij en verdedigt hem nog meer.
Begrijp me goed, ik hou van Katja als vriendin, ze is echt een vrouw met een gouden hart en ik zou haar nooit als vriendin willen laten vallen.
Maar wat kan ik doen ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten