dinsdag 19 mei 2009

Waarom vallen vrouwen op de verkeerde mannen? Deel 2

2 weken geleden had ik u beloofd iets meer te vertellen over Reginald II, de opvolger van Reginald I, de eerste vriend van katja.

Als u bedrogen wordt door iemand met de naam Reginald, zou u dan nog uitgaan met iemand met dezelfde naam ? Ik niet hoor, ik heb ooit een enorme bitch ontmoet die luisterde naar de naam Aurore (de horror, de horror !), en sindsdien vermijd ik alle Aurore's als de pest. Als u dit leest en uw naam is Aurore, dan mag u nu gerust stoppen, het heeft geen zin, echt niet !
Voor alle andere personen die niet Aurore heten : Reginald II was nog een slechtere keuze dan de eerste.

Misschien was het geen dief in de werkelijke zin van het woord, maar hij gebruikte en misbruikte zijn charmes en good looks om Katja volledig in te palmen. Natuurlijk mocht hij zonder huur bij haar komen inwonen. Natuurlijk betaalde ze zijn eten en kleine onkosten (biljartpartijtjes, reisjes enz...) want deze Reginald had wel een job, maar werd niet goed betaald. Als klap op de vuurpijl mocht hij in haar naam een autoverzekering nemen (hij had namelijk een bonus malus van hier tot in Tokyo), gaf ze hem een lening voor de aankoop van een Landrover en stond ze borg voor een bijkomende lening om zijn schulden af te betalen. Reginald II had namelijk schulden na het faillissement van zijn zaak.
U voelt mij waarschijnlijk al aankomen. De lijdensweg van Katja is 5 jaar later bijna ten einde. Ze zijn officiëel gescheiden. Ze heeft het hoederecht gekregen over hun dochtertje. En ze heeft een nieuwe vriend, Robin. Zal ze eindelijk het geluk vinden...??

Waarom maken sommige mensen twee keer dezelfde fout ? Waarom maken anderen drie keer een andere fout ? Wat kan ik doen om Katja te beschermen ?

Wordt vervolgd : binnen twee weken : het verhaal van Robin I

Geen opmerkingen:

Een reactie posten