vrijdag 20 maart 2009

Zwangerschap - een waarschuwing

Oorspronkelijk gepubliceerd op 25/02/2004

"In mei leggen alle vogels een ei" is een u wel bekend spreekwoord, maar daar klopt de laatste tijd niets van.
Het lijkt wel of februari DE zwangerschapsmaand bij uitstek wordt. Een greepje uit mijn directe omgeving :

- twee weken geleden : Alexandre, eerste kindje van Agnieszka en Wlodek, een Russisch-Orthodox paar op wiens bruiloft ik getuige was.
- anderhalve week geleden: Zosia, het eerste kindje van mijn ex-vriendin;
- vorige week : Louise Sophie Mary, eerste kindje van Claire en Laurent;
- een paar dagen geleden werd mijn nichtje geboren : Robine, tweede kind van m'n broer;

en eerlijk gezegd durfde ik vanochtend niet onder de kast kijken : wie weet wat de ooievaar vannacht bij mij gebracht heeft ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten