woensdag 18 maart 2009

Ik heb een Nokia 5800 gewonnen!

Ik heb onlangs een hele mooie prijs gewonnen: een Nokia 5800 XpressMusic (winkelwaarde 350 euro) via Studio Brussel (StuBru). Om in aanmerking te komen voor deze schitterende GSM, moest je een lijstje opsturen met je favoriete platen voor welbepaalde momenten van de dag.

De dag voor de uitzending kreeg ik een telefoontje van een medewerker bij StuBru die vroeg of ik nog wist welke song ik gekozen had voor in de file. "Drive" van R.E.M natuurlijk. Hij hoorde dat ik elke dag een hele boek kilometers af moest leggen (vaak van Vilvoorde naar Zolder en dan naar Aken) en hij vroeg me of ik de volgende dag in de uitzending wilde komen. "Natuurlijk", was mijn antwoord, en de volgende dag stond ik weer in de file toen ze me belden.

Het was een gezellige babbel met Steven en Roos, en toen kreeg ik het goede nieuws dat ik een Nokia had gewonnen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten