dinsdag 19 januari 2010

Schrijfster gezocht voor een experiment

Een tijdje geleden hoorde ik praten over een schrijversexperiment: er werd beweerd dat een man en een vrouw nooit samen een verhaal kunnen schrijven, omdat ze op een volledig andere manier denken. Na 10 à 12 verhaalwendingen zou het verhaal gewoon stokken en kapot gaan, omdat de man het verhaal in een volledig andere richting zou willen duwen dan de vrouw.

Ik vind dat een heel intrigerende gedachte, en wil dus alle vrouwelijke schrijfsters oproepen om mij het begin van een verhaal te sturen (ongeveer 20 regels) waarop ik dan verder borduur en het verhaal dan weer terug geef aan de schrijfster etc etc.

Wie wil het proberen? stuur me maar een mailtje met een titel en de eerste 20 regels van je verhaal naar : fvdbsafe@yahoo.co.uk

Ik kijk er naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten