woensdag 27 januari 2010

Een Experiment

Ik heb mijn ringvinger serieus geplet. Buiten veel bloed, een interne bloeding en een gekneusd kootje is het verder ook erg vervelend. Want ik kan niet meer typen en sommige handeling zijn erg pijnlijk. Maar 'gelukkig' is het maar mijn linkerhand, en ben ik rechtshandig. Toch heeft het me aan het denken gezet. Wat als ik plots het gebruik van mijn rechterhand zou verliezen. Hoe sterk zou dat mijn leven beïnvloeden?

Tijd dus voor een experiment: probeer eens een hele dag alle handelingen uit te voeren met je andere hand. Dus als je normaal je tanden poets met je rechterhand, probeer het eens met je linkerhand, etc... En schrijf dan je belevenissen even hieronder. Welke handeling gingen helemaal niet (schrijven, knippen, en dergelijke zijn waarschijnlijk voor de 'hand' liggend). Hoelang heb je het volgehouden? Heeft je omgeving iets gemerkt? Ik ben benieuwd, mijn liefste proefkonijntjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten