dinsdag 4 mei 2010

Carrefour, hoe lang nog?

Twee miljoen klanten? Ik keer tevreden terug LOL

Nu de toekomst in België van warenhuisketen Carrefour onder vuur komt te liggen, wil ik toch even één positief feit benadrukken. Toegegeven, het personeel in de hypermarkt van Strombeek-Bever is niet vriendelijk en vaak anti-Vlaams gezind. En de inrichting van de winkel is een echt rommeltje.



Ook de prijzen kunnen mij niet bekoren (daarvoor is Colruyt veel beter) en het assortiment was maar aan de magere kant. Bij Delhaize heb je veel meer verse producten. Wat is er dan toch goed bij Carrefour? De verpakking van hun eigen producten! Die vind ik gewoon subliem. Zelfs op het kleinste pakje boter of kaas staat een hele (excusez-le-mot) boterham aan nuttige info, overzichtelijk en duidelijk. Hoe je het moet klaarmaken, wat de voedingswaarde is, waar de goederen vandaan komen enz... Het beste vind ik dat er zelfs info staat over hoe je de verpakking moet recycleren, of in welke afvalzak het moet. Zo mooi en aantrekkelijk, nee dat heb ik bij andere huismerken nog niet gezien. Hopelijk blijft Carrefour bestaan in België, al was het maar voor hun verpakking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten