Ik erger me steeds vaker aan de stomme reclamespotjes op radio en televisie, maar wat "Touring Mobilis" nu presteert is toch echt wel beneden alle peil. Het is een reclamespot op de radio voor hun nieuwe dienst, waarbij files en flitsers gemeld kunnen worden.
Op zich een leuk initiatief, maar de manier waarop de dienst aan de man gebracht wordt, is van zo'n ongelooflijk laag niveau, dat ik me afvraag of ze daarvoor écht copywriters hebben betaald, of dat ze eerder op café tussen pot en pint even wat op een bierviltje geschreven hebben.
Voor al diegenen die nooit naar de radio luisteren is hier een voorbeeldje van dit soort "reclame".
"Touring Mobilis waarschuwt alle automobilisten op de E17 voor wegwerkzaamheden. Er wordt een nieuw wegdek gelegd door Kevin P. Kevin is Belgisch kampioen headbangen, heeft last van schilfertjes, en is al zat na twee pinten." - en dan de slogan : "Touring Mobilis, u komt alles te weten over de files...
Sorry, maar dit niveau is echt bedroevend. Het belachelijk maken van arbeiders die dag in dag uit op de autosnelweg werken om het wegdek te herstellen (wat door stomme Touring Mobilis-klanten kapot werd gereden) is voor mij een brug te ver.
Misschien zouden ze beter een spotje maken over de snelheidsduivels.
Hier alvast mijn examplaar, ze mogen het gratis gebruiken:
"Touring Mobilis waarschuwt voor een flitspaal op de E40. De laatste idioot die tegen 150 voorbij deze paal reed, heet Johan. Johan is 40, bedriegt zijn vrouw met de poetsvrouw en plast altijd op zijn vingers."
donderdag 23 juli 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten