Heb je dat ook gemerkt dat alles wat nieuw is, automatisch tot bange reacties leidt? Het lijkt wel alsof er iemand is die alle nieuwigheden bekijkt en deze dadelijk probeert neer te schieten. Een greep uit de voorbeelden:
- Flippo's in zakken chips? Gevaarlijk
- Gogo's in de Carrefour? Verboden in bepaalde scholen
- Energydrankjes? Levensgevaarlijk
- Teenslippers? Kans op dodelijke infecties
- GSM's? Dodelijk in het verkeer en leiden tot brain meltdown
- Lasershows tijdens concerten? Gegarandeerd blind
Ik kan zo nog een tijdje doorgaan, maar mijn vader zegt dat dit van alle tijden is. Dat in zijn tijd de Beatles & The Stones ook tot jeugddelinquentie zouden leiden. Dat knikkers en hoola-hoops ook verboden waren op school. Is het niet leuk te horen dat alles terugkomt. Verbied al die nieuwigheden dus maar, de marketing jongens zullen wel iets anders bedenken.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten